Veelgestelde vragen

Klantenservice

Staat het antwoord op je vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Neem contact op

Activeren cadeaukaart

Hoe weet ik wat het saldo van mijn cadeaukaart is?

Het saldo van de cadeaukaart kan je online checken via de link: www.tintelingen.nl/saldo-checken

Hoe activeer ik mijn cadeaukaart?

Vanuit veiligheidsoverwegingen worden cadeaukaarten doorgaans zonder waarde verstuurd en dien je de cadeaukaart na ontvangst te activeren. De activatie kan je in twee gemakkelijke stappen doen:
  1. Je gaat naar www.tintelingengiftcards.nl/activeren en vult hier het kaartnummer in. Bij een fysieke cadeaukaart staat deze op de achterzijde van de cadeaukaart en bij een digitale cadeaukaart onder de streepjescode
  2. Je ontvangt per e-mail een activatielink. Door op deze link te klikken wordt de cadeaukaart geactiveerd
 
Let op: cadeaukaarten van GiftForYou, Perfect Marketing, FonQ.nl, Weekendjeweg.nl en H&M worden geactiveerd verstuurd. Deze zijn direct klaar voor gebruik.

Er staat geen saldo op mijn cadeaukaart, wat nu?

Er zijn meerdere redenen waarom er geen saldo op je cadeaukaart kan staan.

1. Het belangrijkste is dat je na ontvangst van je cadeaukaart deze activeert. Vanuit veiligheidsoverwegingen worden cadeaukaarten doorgaans zonder waarde verstuurd en dien je de cadeaukaart na ontvangst te activeren. De activatie kan je in twee gemakkelijke stappen doen:
  1. Je gaat naar www.tintelingengiftcards.nl/activeren en vult hier het kaartnummer in. Bij een fysieke cadeaukaart staat deze op de achterzijde van de cadeaukaart en bij een digitale cadeaukaart onder de streepjescode;
  2. Je ontvangt per e-mail een activatielink. Door op deze link te klikken wordt de cadeaukaart geactiveerd.

2. Je hebt het bedrag op je cadeaukaart reeds besteed.

Hoe weet ik of mijn cadeaukaart geactiveerd is?

Vanuit veiligheidsoverwegingen worden cadeaukaarten doorgaans zonder waarde verstuurd en dien je de cadeaukaart na ontvangst te activeren. Is de cadeaukaart reeds actief, dan krijg je hiervan een melding wanneer je de cadeaukaart probeert te activeren. De activatie kan je in twee gemakkelijke stappen doen.
  1. Je gaat naar www.tintelingengiftcards.nl/activeren en vult hier het kaartnummer in. Bij een fysieke cadeaukaart staat deze op de achterzijde van de cadeaukaart en bij een digitale cadeaukaart onder de streepjescode
  2. Je ontvangt per e-mail een activatielink. Door op deze link te klikken wordt de cadeaukaart geactiveerd
 
Let op: cadeaukaarten van GiftForYou, Perfect Marketing, FonQ.nl, Weekendjeweg.nl en H&M worden geactiveerd verstuurd. Deze zijn direct klaar voor gebruik.
 
Verder kan je het saldo van de cadeaukaart online checken via de link: www.tintelingen.nl/saldo-checken

Wat is de geldigheidsduur van mijn cadeaukaart?

​Cadeaukaarten zijn minimaal één jaar geldig vanaf het moment na activatie. Voor 
de actuele geldigheidsduur van jouw cadeaukaart raden wij aan via de online 
saldo checker de status en geldigheidsduur van je cadeaukaart te checken bij de 
desbetreffende partner. Dit kan via de link: 
www.tintelingen.nl/saldocadeaukaart



Ik heb geen e-mailadres (of wil deze niet achterlaten), hoe bestel of activeer ik dan mijn cadeaukaart?

Neem in dat geval contact op met de klantenservice van Tintelingen via 088-8468354 (lokaal tarief). Zij helpen je de cadeaukaart te activeren.

Let op: Cadeaukaarten van H&M worden geactiveerd per post verstuurd. Deze zijn na ontvangst direct klaar voor gebruik. Alle overige (digitale) cadeaukaarten dienen eerst geactiveerd te worden.

Moet ik mijn Defensie Giftcard nog activeren?

De Giftcard die je van Defensie hebt ontvangen hoeft niet meer geactiveerd te worden. Hij is direct te besteden op https://defensie2020.mijntinteling.nl/ of bij de deelnemende winkels.

Wil je weten hoe het werkt? Kijk dan op www.mijntinteling.nl/zowerkthet/index.php. Hier vind je een saldo checker, en een stap voor stap beschrijving hoe je jou Defensie Giftcard kunt verzilveren.

Let op: de Defensie giftcard is beperkt geldig! Je moet de kaart vóór aanstaande 31 augustus gebruiken. Daarna wordt het tegoed automatisch overgemaakt aan een goed doel.

Hoe weet ik of mijn Defensie giftcard geactiveerd is?

Wil je controleren of jouw Defensie Giftcard geactiveerd is? Ga dan naar www.mijntinteling.nl/zowerkthet/index.php.

1. Vul je 16-cijgerige kaartnummer en 4-cijferige pincode in (de pincode staat onder de kraslaag)
2. Klik op 'Saldo Checken'

Krijg je een saldo te zien? Dan kun je direct een keuze maken in de webshop, of de kaart besteden bij 1 van de deelnemende winkels.
Krijg je geen saldo te zien of is het saldo € 0,--? Dan is de kaart nog niet actief.

​De Defensie Giftcards worden niet allemaal tegelijkertijd geactiveerd.
- Is het nog geen 15 december? Wacht dan nog eventjes, je kaart wordt nog geactiveerd.
- Is het na 15 december? Neem contact op met de klantenservice via service@tintelingen.nl of telefonisch via 085 - 0685329.

Moet ik mijn cadeaukaart nog activeren?

Heb je in de Tintelingen webshop gekozen voor een cadeaukaart? Vanuit veiligheidsoverwegingen worden deze cadeaukaarten doorgaans zonder waarde verstuurd en dien je de cadeaukaart na ontvangst te activeren. De activatie kan je in twee gemakkelijke stappen doen:
  1. Je gaat naar www.tintelingengiftcards.nl/activeren en vult hier het kaartnummer in. Bij een fysieke cadeaukaart staat deze op de achterzijde van de cadeaukaart en bij een digitale cadeaukaart onder de streepjescode
  2. Je ontvangt per e-mail een activatielink. Door op deze link te klikken wordt de cadeaukaart geactiveerd

Let op: cadeaukaarten van Perfect Marketing, FonQ.nl, Weekendjeweg.nl en H&M worden geactiveerd verstuurd. Deze zijn direct klaar voor gebruik.

Hoe weet ik wat het saldo van mijn Defensie Giftcard is?

Wil je controleren wat het saldo van jouw Defensie Giftcard is? Ga dan naar www.mijntinteling.nl/zowerkthet/index.php.

1. Vul je 16-cijgerige kaartnummer en 4-cijferige pincode in (de pincode staat onder de kraslaag)
2. Klik op 'Saldo Checken'

Krijg je een saldo te zien? Dan kun je direct een keuze maken in de webshop, of de kaart besteden bij 1 van de deelnemende winkels.
Krijg je geen saldo te zien of is het saldo € 0,--? Dan is de kaart nog niet actief of heb je hem misschien al gebruikt.

​De Defensie Giftcards worden niet allemaal tegelijkertijd geactiveerd.
- Is het nog geen 15 december? Wacht dan nog eventjes, je kaart wordt nog geactiveerd.
- Is het na 15 december en heb je jouw kaart nog niet gebruikt in de winkel of in de webshop? Neem contact op met de klantenservice via service@tintelingen.nl of telefonisch via 085 - 0685329.

Inloggen lukt niet

Ik kan niet inloggen in de webshop, hoe komt dit?

Er zijn verschillende redenen waarom het inloggen niet lukt.
1. Het belangrijkste is dat je inlogt binnen de periode die op jouw geefmoment staat. Buiten de bestelperiode kun je geen bestelling meer plaatsen.
2. Daarnaast zou het kunnen dat je een spatie voor of achter je wachtwoord hebt getypt dan krijg je ook de melding dat je niet kunt inloggen.
3. Als laatste kan het voorkomen dat je webshop nog niet helemaal klaar is, mocht dit het geval zijn kan je werkgever het beste even contact met ons opnemen dan kunnen we er samen voor zorgen dat je zo snel mogelijk je geschenk kan bestellen.

Ik heb een giftcard ontvangen, maar de bestelperiode is verstreken.

Tintelingen heeft in opdracht van Defensie een bepaalde geldigheidsduur toegekend aan de giftcardcode die op je Defensie giftcard staat. Helaas is het na 31 augustus 2021 niet meer mogelijk een bestelling te plaatsen of om de kaart in een winkel te gebruiken.
Een eventueel tegoed dat na deze datum nog op je kaart staat wordt gedoneerd aan een goed doel. Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, dan kun je je wenden tot je werkgever.

Overige vragen

Mijn vraag staat er niet bij, wat nu?

Neem in dit geval met ons contact op via de contactgegevens. Ook 
kun je met de klantenservice telefonisch contact opnemen via 088 – 84 68 
354 en klantenservice@tintelingen.nl (lokaal tarief).


Waar kan ik mijn Tintelingen Defensie kaart besteden?

Jouw Defensie Kaart is te besteden in de webshop en bij de kassa in een aantal geselecteerde winkels. Het meest actuele aanbod van deze winkels vind je hier: https://www.huisentuincadeau.com/acceptanten/

Geschenk niet ontvangen

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat je het door jou bestelde geschenk helaas nog niet hebt mogen ontvangen. Wanneer het een bestelling is welke digitaal per e-mail naar je wordt verstuurd raden wij je aan eerst de map van ongewenste items of SPAM te controleren. Staat de e-mail met de bestelling hier niet tussen, of heb je de cadeaukaart of belevenisvoucher niet per post ontvangen binnen 7 werkdagen, dan kun je direct een bericht achterlaten via het kopje 'Contact'. Ook kun je met de klantenservice van Tintelingen contact opnemen via 088 – 84 68 354 (lokaal tarief).

Is het een geschenk welke per post wordt verstuurd vanuit ons logistiek centrum, dan raden wij aan eerst het opgegeven adres te controleren en de status van de zending via de Trackingscode van de bestelling. Kloppen deze gegevens, dan kan je digitaal een melding maken dat je het door jou bestelde geschenk niet hebt mogen ontvangen. Wij zullen de bestelling opnieuw versturen naar het door jou opgegeven afleveradres.
 
Melding maken bij Tintelingen:
1. Ga naar de webshop (www.mijntinteling.nl) en log in
2. Klik links onderin op ‘Mijn bestelling’
3. Open je bestelling (klik op het witte papiertje met vergrootglas )
4. Klik vervolgens op de groene retourknop
5. Vul de reden van retour in; ‘Artikel niet ontvangen’

Ik heb mijn bestelling maar deels ontvangen, wat nu?

Je bestelling kan worden uitgeleverd vanuit verschillende magazijnen. De verwachte levertermijnen zijn aangegeven in je orderbevestiging. Voor meer informatie kan je ook inloggen op www.mijntinteling.nl en kijken bij ‘Mijn bestelling’.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat je het door jou bestelde geschenk helaas nog niet hebt mogen ontvangen. Wanneer het een bestelling is welke digitaal per e-mail naar je wordt verstuurd raden wij je aan eerst de map van ongewenste items of SPAM te controleren. Zoek ook eens in je email naar 'Tintelingen'. Staat de e-mail met de bestelling hier niet tussen, of heb je de cadeaukaart of belevenisvoucher niet per post ontvangen binnen 10 werkdagen, dan kun je een mail sturen aan service@tintelingen.nl. Ook kun je telefonisch contact opnemen met de klantenservice van Tintelingen via 085-0685329 (lokaal tarief).

Een geschenk dat wij per post versturen vanuit ons logistiek centrum, sturen we naar het adres dat je hebt opgegeven bij het plaatsen van de bestelling. Door in te loggen in de webshop of de email met de orderbevestiging op te zoeken kun je controleren of dit het juiste adres is.
De status van je zending is via de Trackingscode van de bestelling te controleren. Kloppen deze gegevens, maar heb je jouw geschenk na 5 werkdagen nog niet ontvangen? Maak dan digitaal een melding dat je het door jou bestelde geschenk niet hebt mogen ontvangen. Wij zullen de bestelling opnieuw versturen naar het door jou opgegeven afleveradres.
 
Melding maken bij Tintelingen:
1. Ga naar je webshop en log in
2. Je ziet ‘Mijn bestelling’ in de pop-up
3. Klik vervolgens op 'retour melden'
4. Vul de reden van retour in; ‘Artikel niet ontvangen’

Ik heb mijn bestelling maar deels ontvangen, wat nu?

Je bestelling kan worden uitgeleverd vanuit verschillende magazijnen. De verwachte levertermijnen zijn aangegeven in je orderbevestiging. Voor meer informatie kan je ook inloggen op defensie2020.mijntinteling.nl en kijken bij ‘Mijn bestelling’.

Cadeaukaarten worden digitaal verstuurd naar het emailadres dat je hebt opgegeven. Controleer ook je spam-folder! het komt voor dat de email met jouw cadeaukaart in deze folder terecht komt.

Ruilen

Hoe kan ik mijn ontvangen bestelling ruilen?

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat het door jou bestelde geschenk 
helaas niet geheel aan je wensen voldeed en je deze hierdoor wenst te ruilen. 
In dit geval kan je het geschenk kosteloos naar ons logistiek centrum 
retourneren. Zodra wij de retourzending in ons logistiek centrum hebben 
ontvangen, zullen wij jouw inloggegevens opnieuw activeren en je hier per 
e-mail van op de hoogte brengen.
 
Retour melden bij Tintelingen:
1. Ga naar de webshop (www.mijntinteling.nl) en log in
2. Er verschijnt een pop-up in het scherm
3. Klik op retour melden/probleem melden
4. Klik vervolgens de reden van het retour en download het retourformulier
6. Het retourformulier dien je toe te voegen aan de retourzending en via de 
instructies op het retourformulier te retourneren
7. Bewaar het track&trace bewijs tot dat het retour verwerkt is

*Let op: je kan alleen fysieke geschenken ruilen. Het is niet mogelijk om belevenisvouchers of cadeaukaarten te ruilen.

Status van bestelling

Waar kan ik de orderstatus van mijn bestelling zien?

De orderstatus kunt je 24-uur per dag bekijken. Log hiervoor in op www.mijntinteling.nl en klik op ‘Mijn bestelling'.

Wanneer ontvang ik de trackingscode van mijn pakket?

Zodra je pakket ons magazijn verlaten heeft ontvang je per email een bericht met de pakbon en de track&trace code van je pakket. Hiermee kun je via de site van DHL Parcel precies zien waar je pakket zich op dat moment bevind. Mocht je geen email hebben ontvangen dan kun je via de ‘Mijn Bestelling’-pagina ook altijd de track&trace code van je pakket terugvinden.

Wanneer kan ik mijn digitale bestelling verwachten?

Een aantal van onze geschenken worden digitaal verzonden. Dit is het geval bij belevenisvouchers en de meeste cadeaukaarten. Wanneer een geschenk digitaal verzonden wordt staat dit bij het artikel vermeld en in je orderbevestiging. Digitale cadeaukaarten ontvang je doorgaans binnen 24 tot 48 uur.

Ik wil mijn bestelling annuleren/wijzigen, kan dit?

Je kan de bestelling tot één uur na plaatsing van de bestelling 
annuleren/wijzigen. Hiervoor log je in op je webshop via www.mijntinteling.nl, ga je rechtsboven in naar  ‘Mijn bestelling’ en 
klik op bestelling annuleren. Je bestelling is nu geannuleerd, waardoor je 
opnieuw een bestelling kunt plaatsen.


Wat betekent de status Verwerkt en verzonden?

Zodra je pakket ons magazijn verlaat krijgt je bestelling de status 'Verwerkt & verzonden'. Op hetzelfde moment ontvang je ook een email met daarin de track&trace code van je pakket. Binnen 1 tot 2 dagen ontvang je het door jouw gekozen geschenk.
 
Wanneer je bestelling een fysieke cadeaukaart of fysieke belevenisvoucher betreft welke door de brievenbus past ontvang je geen track&trace code. Je ontvangt het geschenk binnen 7 werkdagen nadat het de status Verwerkt & Verzonden heeft gekregen in de brievenbus.

Wat is het leverschema van de pakketten die via DHL worden verstuurd?

Onze pakketten worden in Nederland bezorgd door DHL. Zij bezorgen pakketten van 
maandag t/m zaterdag en sommige postcodes zelfs zondag. Je pakket word één keer aangeboden, ben je niet thuis? Dan gaat het pakket naar een afhaalpunt. DHL/ Tintelingen stuurt reminder mails totdat het pakket is afgehaald. Niet binnen 7 dagen afgehaald bij het afhaalpunt? Dan gaat het pakket automatisch retour naar Tintelingen. Nadat Tintelingen het heeft ontvangen dan worden de punten weer opgeboekt en stuurt Tintelingen je een mail dat je opnieuw een bestelling kan plaatsen. Je kunt met je postcode, tot 10 dagen vooruit, zien hoe laat ze bij je langskomen. Dit kan je nakijken via: 
https://www.dhlparcel.nl/nl/bezorgtijden



Wat betekent de status Bestelling is in behandeling genomen - Export

Bij het bestellen van bijvoorbeeld een tijdschriften abonnement of sieraden sturen wij je bestelling direct door naar de leverancier. Deze artikelen hebben wij niet zelf op voorraad en worden rechtstreeks vanuit onze leverancier naar jou verstuurd. Nu kan het gebeuren dat er bij het doorsturen van je order iets mis gaat. Je bestelling krijgt dan de status Bestelling is in behandeling genomen – Export. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag om te kijken waarom je bestelling niet goed verwerkt is.

Mijn bestelling is retour naar het logistiek centrum, wat nu?

Indien een bestelling door ons retour wordt ontvangen, zullen wij je hier per 
e-mail over informeren.  Je kunt dan je bestelling opnieuw plaatsen. Het retour verwerken duurt doorgaans 10 dagen, maar kan in de maanden december en januari wat langer duren dan je van ons gewend bent.

Ik heb een vraag over mijn tijdschriftabonnement.

De door ons aangeboden tijdschriftabonnementen kunnen enkel besteld worden op een Nederlands adres. Het is niet mogelijk om een abonnement af te sluiten op een buitenlands adres. Na het plaatsen van de bestelling ontvang je bericht van de uitgeverij wanneer het abonnement van start gaat. Wij kunnen hier zelf geen aanpassingen in doen of voorkeuren in aangeven. Het abonnement stopt automatisch en hoeft dus niet zelf stopgezet te worden.

Voor vragen over je abonnement kun je contact opnemen met onze leverancier via telefoonnummer 088-5500250. Zij zijn te bereiken op maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur of per e-mail klantenservicentb@sanoma.com.

Ik heb een vraag over de sieraden/accessoires van My Jewellery.

My Jewellery biedt via onze webshop een assortiment sieraden en accessoires aan. Deze artikelen worden allemaal door My Jewellery zelf naar het door jouw opgegeven adres gestuurd. Wanneer je een vraag hebt over je bestelling bij My Jewellery kun je contact opnemen via klantenservice@my-jewellery.com of via Whats app: 06-13588125.

Ik heb een vraag over de sieraden van Otazu.

Otazu biedt een aantal sieraden aan in onze webshop. Wanneer je deze besteld wordt het sieraad rechtstreek vanuit Otazu naar jouw adres verstuurd. Voor vragen over de sieraden, de levering hiervan en alle andere vragen over Otazu kun je contact opnemen via customercare@rodrigootazu.com ​of telefonisch via 020-2401053.

Ik heb een vraag over mijn bestelde boek.

Voor vragen over de boeken of de levering hiervan kun je contact opnemen met Books Unlimited via info@booksunlimited.nl of telefonisch via 038 - 4227242.

Waar kan ik de orderstatus van mijn bestelling zien?

De orderstatus kunt je 24-uur per dag bekijken. Log hiervoor in op defensie2020.mijntinteling.nl

Ik wil mijn bestelling annuleren/wijzigen, kan dit?

Je kan de bestelling tot één uur na plaatsing van de bestelling annuleren/wijzigen. Hiervoor log je in op je webshop via defensie2020.mijntinteling.nl, klik je rechtsboven in het scherm op het poppetje om naar ‘Mijn bestelling’ te gaan. Klik op 'bestelling annuleren' en bevestig dat je jouw bestelling echt wilt annuleren. Je bestelling is nu geannuleerd en je budget is weer beschikbaar. Je kunt nu een nieuwe keuze maken.

Wat is het leverschema van de pakketten die via DHL worden verstuurd?

Standaard worden pakketten in Nederland bezorgd door DHL. Zij bezorgen pakketten van maandag t/m zaterdag. Je pakket kan op die dagen in een verschillend tijdvenster bij je thuis worden aangeboden. Na één niet geslaagde afleverpoging, word het pakket bij het dichtsbijzijnde DHL punt bezorgd. Kijk op www.dhlparcel.nl/nl/bezorgtijden voor meer informatie.

Heb je ervoor gekozen om een pakket op een NAPO adres te laten leveren? Dan wordt deze niet via DHL verzonden, maar door PostNL. Kijk op www.defensie.nl/onderwerpen/thuisfront/post voor meer informatie over leveringen via NAPO adressen.
Houdt rekening met een langere levertijd. Tintelingen levert het geschenk binnen de aangegeven periode aan bij het Defensie sorteercentrum, maar heeft geen invloed op de verwerking tot aan de eindbestemming.

Wanneer ontvang ik de trackingscode van mijn pakket?

Verzending naar huisadres of DHL parcelpoint
Heb je bij het afronden van de bestellen een huisadres ingegeven of gekozen voor een afleverlocatie? Zodra je pakket in ons magazijn gereed staat voor verzending ontvang je een email met de pakbon en de track and trace code van je pakket. Hiermee kun je via de site van DHL Parcel precies zien waar je pakket zich op dat moment bevind.
Heb je geen email ontvangen met een track&trace code? Log dan in op de webshop. Klik op de pagina met de welkomsttekst op 'Bekijk geschenken'. Op de volgende pagina verschijnt een pop-up scherm met de door jouw gekozen geschenken. De track&trace code van je pakket vind je hier terug.
De track and trace is ook gemakkelijk te controleren via de "zo werkt het" pagina, deze pagina vind je rechtsbovenaan.

Verzending naar NAPO adres
Zendingen aan NAPO adressen worden via PostNL verstuurd. Zodra je pakket vanuit het magazijn verzonden is ontvang je een email met de pakbon en de track&trace code van je pakket. Hiermee kun je via de site van PostNL zien wanneer je pakket wordt bezorgd in het sorteercentrum van Defensie. Let op: de Track&Trace geeft geen inzicht in de verzending vanaf het sorteercentrum naar de eindbestemming.

Specificaties artikelen

Wat ontvang ik als ik kies voor een cadeaukaart?

Afhankelijk van je keuze je jouw cadeaukaart per e-mail óf per 
post. In de webshop staat bij de desbetreffende 
cadeaukaart aangegeven op welke manier deze verzonden zal worden. Wanneer je de 
cadeaukaart ontvangen hebt dien je deze vanuit veiligheidsoverwegingen zelf nog 
te activeren. Meer informatie hierover staat 
http://www.tintelingengiftcards.nl/activeren



Wat ontvang ik als ik kies voor een belevenis?

Wanneer je kiest voor een belevenis (een uitje, diner etc.) ontvang je binnen 
de gestelde levertermijn van de belevenis een e-mail, op het opgegeven 
e-mailadres tijdens het plaatsen van je bestelling, met daarin de digitale 
Belevenis Voucher. Op de digitale Belevenis Voucher staat vervolgens uitleg 
over de verzilveringsprocedure van deze belevenis. De belevenisvouchers worden geactiveerd verstuurd.

Ik wil graag meer informatie over een bepaald product.

​Wanneer je van een product de specificaties wenst te zien klik je bij dit 
product op ‘toon meer’. Nu verschijnt via een Pop-up venster een grotere 
afbeelding en een uitgebreide omschrijving met productspecificaties.
 
Wanneer je na het lezen van de productspecificaties nog vragen hebt dan kun 
je met ons contact opnemen klik op contactgegevens, rechtsonderin.

Wat ontvang ik als ik kies voor een donatie aan een goed doel?

Hiervan ontvang je een bedankt-email. De donatie zelf wordt na sluiting van de webshop, samen met alle ontvangen donaties, in 1 bedrag aan het goede doel overgemaakt namens de geschenkgerechtigden

Hoe weet ik dat mijn donatie aan het goede doel ook echt bij het goede doel terecht komt?

Veel informatie over de goede doelen uit het assortiment van Tintelingen staan 
in de webshop. Indien je bij een goede doel klikt op ‘toon meer’ opent zich een uitgebreide omschrijving van het goede 
doel. Aan het einde van de bestelperiode rapporteren wij aan je werkgever 
hoeveel medewerkers gekozen hebben om aan het geselecteerde goede doel te 
doneren. Dit bedrag stort Tintelingen door naar het betreffende goede doel.

Ik wil graag meer informatie over een belevenis.

Veel informatie over de belevenissen uit het assortiment van Tintelingen staan 
in de webshop. Zodra je het artikel waarin je geïnteresseerd bent open klikt, verschijnt er een lange tekst waar je de inhoud kan lezen. Zodra je op "toon meer" klikt lees je een uitgebreide informatie.

Ik wil graag een handleiding ontvangen van een bepaald product.

​Wanneer wij de digitale handleiding van het product hebben dan staat deze in de 
webshop bij dit product. Wanneer hier geen handleiding staat kun je direct met ons contact opnemen via telefoon of email. Onderaan de pagina in de webshop zie je onze contactgegevens staan.

Ik wil graag meer informatie over een bepaald product.

Wanneer je van een product de specificaties wenst te zien klik je bij dit product op ‘Meer info’. Nu verschijnt via een nieuwe pagina met een grotere afbeelding en een uitgebreide omschrijving met productspecificaties. Klik op 'Meer..' om de tekst van de specificaties uit te breiden.
 
Wanneer je na het lezen van de productspecificaties nog vragen hebt dan kun je een mail sturen aan service@tintelingen.nl. Het is handig wanneer je hierbij het artikelnummer vermeld dat onder de productnaam staat. Dit om misverstanden te voorkomen. 

Bestelling plaatsen

Hoe weet ik het aantal punten dat ik te besteden heb?

Na het inloggen in de webshop zie je rechtsboven je winkelmandje en het aantal punten wat je nog tot je beschikking hebt.
 
Bij ieder geschenk in de webshop staat hoeveel punten dit artikel kost. Je kan dus zelf een aantal geschenken kiezen. Je kan maximaal 4 geschenken bestellen.

Hoe plaats ik mijn bestelling?

Stap 1. Je gaat naar www.mijntinteling.nl en voert 
hier de unieke inloggegevens in, die vermeld staan in het geschenk.
Je logt in met het inlogcode en wachtwoord.

Stap 2. Je kunt optioneel je naam en e-mailadres invoeren en klik op inloggen

Stap 3. Wanneer je bent ingelogd, verschijnt er op de Homepage een 
welkomsttekst van je werkgever en klik op “bekijk geschenken”
Er verschijnt een pop- up waar je
bovendien relevante informatie kan vinden over: je persoonlijke gegevens en 
bestelling, de klantenservice en veelgestelde vragen. 

Stap 4. Je bekijkt het totale eigen keuze assortiment. Om je snel en eenvoudig 
het gehele assortiment te laten bekijken is het assortiment onderverdeeld in 
categorieën. De geschenken uit de categorieën die worden aangeklikt verschijnen 
overzichtelijk als je klikt op “kies een categorie”. Tevens is er de mogelijkheid om via het zoekscherm direct een geschenk te zoeken op bijv. naam of merk.
 
Stap 5. Wanneer je een geschenk ziet waarin je interesse hebt, klik dan op de
‘voeg toe aan geschenken’-knop. Dit geschenk wordt 
hierdoor in het winkelmandje geplaatst. Mocht je ervoor kiezen om de bestelling 
niet direct af te ronden, dan wordt deze keuze wel bewaard in het winkelmandje.
Om een bestelling te kunnen afronden dienen alle punten in een keer besteedt te worden.

Stap 6. Punten volledig besteedt? Klik op het winkelmandje rechtsboven in, en klik daarna op “verder naar bestellen”. 
Hier worden de volgende gegevens gevraagd: voornaam, achternaam, e-mailadres, adres en telefoonnummer. Als er geen adres gevraagd wordt, dan heb je een digitaal geschenk gekozen.
 
Stap 7. Keuze aflevermethode. Je kan hier aangegeven of je de bestelling 
standaard op het opgegeven afleveradres wilt laten bezorgen, of kiest voor 
levering aan een van de ruim 1500 DHL Parcelshops. Indien je ervoor kiest het 
geschenk af te halen op een DHL Parcelshop, moet je de gewenste DHL Parcelshop 
hier ook selecteren.

Stap 8. Ga akkoord met de algemene voorwaarden, er staat een vierkantje voor de zin om akkoord te gaan.

Stap 9. Afronding bestelling. Zodra de bestelling is geplaatst, zie je een 
bevestigingsscherm met daarop overzichtelijk de door jou ingegeven 
bestelgegevens. Ook ontvang je per e-mail direct een orderbevestiging op het 
door jou opgegeven e-mailadres. Je kan de bestelling tot één uur na plaatsing 
van de bestelling nog annuleren en vervolgens opnieuw bestellen. Je ontvangt een track &trace zodra de zending het magazijn heeft verlaten.

Tot wanneer kan ik een geschenk bij Tintelingen uitzoeken?

De sluitingsdatum van je webshop staat vermeld in je geefmoment. Na deze 
sluitingsdatum is het niet meer mogelijk om een bestelling te plaatsen. Deze datum wordt contractueel met uw werkgever gemaakt.

Wat houden de boekenpunten in?

Het aangeboden boeken assortiment wisselt af en toe in de shop, dit om steeds een aantrekkelijk assortiment aan te kunnen bieden. Wanneer je kiest voor boeken in de webshop zie je boven een aantal boekenpunten. De getoonde boeken zijn allemaal een bepaald aantal punten waard. Zo kun je zelf een aantal boeken kiezen tot je boeken punten op zijn.

Het geschenk dat ik wil bestellen is uitverkocht, wat nu?

Wij doen ons uiterste best bij het samenstellen van het assortiment om alleen geschenken te kiezen die voldoende voorradig zijn en ook steeds door de leverancier geleverd kunnen worden. Spijtig genoeg komt het wel eens voor dat een artikel niet meer geleverd kan worden door onze leverancier. Het geschenk is dan ook niet meer te kiezen in de webshop.
 
Mocht het onverhoopt voorkomen dat je een geschenk besteld hebt wat niet meer leverbaar blijkt te zijn laten we dit zo snel mogelijk weten. Je krijgt dan een vergelijkbaar geschenk aangeboden of je kan een ander geschenk kiezen in de webshop.

Hoeveel geschenken kan ik maximaal bestellen?

De punten die gekoppeld zijn aan je inlogcode kun je besteden aan maximaal 4 geschenken in de webshop. Als je dan nog punten over hebt kun je deze nog aan een goed doel schenken. Je dient bij het plaatsen van je bestelling al je punten op te maken.

Ik kom punten tekort, kan ik hiervoor bijbetalen?

Naast de punten die wij al aan je inlogcode gekoppeld hebben is het mogelijk om zelf bij te betalen aan een duurder geschenk. In je winkelmandje zie je meteen hoeveel punten je nog hebt. En wanneer je boven dit puntenaantal uitkomt hoeveel je moet bijbetalen. Bijbetalen kan eenvoudig in de webshop via IDeal of PayPal.
 
Wanneer je een geschenk terug stuurt waar je voor had bijbetaald betalen wij je uiteraard het betaalde bedrag terug.

Ik weet niet zeker of ik wel of niet besteld heb.

Als je wilt controleren of je bestelling is gelukt, log dan in 
op www.mijntinteling.nl en klik op het symbool poppetje rechts bovenin. Hier zie je de actuele status van de bestelling. Bovendien ontvang 
je na het plaatsen van de bestelling altijd per e-mail een automatische 
orderbevestiging.

Bij het geschenk dat ik wil bestellen staat een langere levertijd, wat betekent dit?

In de webshop staat bij ieder artikel vermeld hoe snel het geleverd kan worden. Standaard is dit binnen 24 tot 48 uur, maar bij sommige artikelen kan dit langer zijn. De verwachtte levertijd staat in de webshop vermeld en ook op je orderbevestiging die je per email ontvangt na het plaatsen van je bestelling.
 
Ook per email wordt je op de hoogte gehouden over een eventuele langere levertijd en wanneer je je pakket kan verwachten.

Ik heb nog resterende punten over, wat kan ik hiermee doen?

Naast het winkelmandje rechtsboven in zie je het resterende puntenaantal wat 
nog beschikbaar is. De producten die niet meer beschikbaar zijn voor dit 
puntenaantal worden grijs uitgevlakt en de producten die voor dit puntenaantal 
nog wel beschikbaar zijn blijven in kleur staan. Om deze artikelen voor dit 
puntenaantal overzichtelijk te tonen kun je filteren op het puntenaantal. Op 
het moment dat er nog 50 punten beschikbaar zijn kun je alleen nog een donatie 
doen aan een goed doel.

Wat houdt een uitgestelde levering in?

Bij het plaatsen van je bestelling kan je er voor kiezen om het geschenk te laten bezorgen op een dag waarop het jou het beste uitkomt. Je kiest dan zelf de gewenste datum dat wij je pakket komen bezorgen.

Hoe kan ik het bedrag van mijn cadeaukaart bepalen?

Het bedrag wat er op een door jouw gekozen cadeaukaart staat kan je zelf bepalen. Het minimale bedrag hebben wij alvast ingevuld, met behulp van de + en – knop kun je het bedrag aanpassen.

Hoe plaats ik mijn bestelling?

Stap 1. Je gaat naar www.mijntinteling.nl en voert 
hier de unieke inloggegevens in, die vermeld staan in het geschenk.
Je logt in met het inlogcode en wachtwoord.

Stap 2. Je kunt optioneel je naam en e-mailadres invoeren en klik op inloggen

Stap 3. Wanneer je bent ingelogd, verschijnt er op de Homepage een 
welkomsttekst van je werkgever en klik op “bekijk geschenken”
Er verschijnt een pop- up waar je
bovendien relevante informatie kan vinden over: je persoonlijke gegevens en 
bestelling, de klantenservice en veelgestelde vragen. 

Stap 4. Je bekijkt het totale eigen keuze assortiment. Om je snel en eenvoudig 
het gehele assortiment te laten bekijken is het assortiment onderverdeeld in 
categorieën. De geschenken uit de categorieën die worden aangeklikt verschijnen 
overzichtelijk als je klikt op “kies een categorie”. Tevens is er de mogelijkheid om via het zoekscherm direct een geschenk te zoeken op bijv. naam of merk.
 
Stap 5. Wanneer je een geschenk ziet waarin je interesse hebt, klik dan op de
‘voeg toe aan geschenken’-knop. Dit geschenk wordt 
hierdoor in het winkelmandje geplaatst. Mocht je ervoor kiezen om de bestelling 
niet direct af te ronden, dan wordt deze keuze wel bewaard in het winkelmandje.
Om een bestelling te kunnen afronden dienen alle punten in een keer besteedt te worden.

Stap 6. Punten volledig besteedt? Klikt op het winkelmandje rechtsboven in, en klik daarna op “verder naar bestellen”. 
Hier worden de volgende gegevens gevraagd: geslacht, voornaam, achternaam, e-mailadres, adres en telefoonnummer. Als er geen adres gevraagd wordt, dan heb je een digitaal geschenk gekozen.
 
Stap 7. Keuze aflevermethode. Je kan hier aangegeven of je de bestelling 
standaard op het opgegeven afleveradres wilt laten bezorgen, of kiest voor 
levering aan een van de ruim 1500 DHL Parcelshops. Indien je ervoor kiest het 
geschenk af te halen op een DHL Parcelshop, moet je de gewenste DHL Parcelshop 
hier ook selecteren.

Stap 8. Ga akkoord met de algemene voorwaarden, er staat een vierkantje voor de zin om akkoord te gaan.

Stap 9. Afronding bestelling. Zodra de bestelling is geplaatst, zie je een 
bevestigingsscherm met daarop overzichtelijk de door jou ingegeven 
bestelgegevens. Ook ontvang je per e-mail direct een orderbevestiging op het 
door jou opgegeven e-mailadres. Je kan de bestelling tot één uur na plaatsing 
van de bestelling nog annuleren en vervolgens opnieuw bestellen. Je ontvangt een track &trace zodra de zending het magazijn heeft verlaten.

Wat houdt leveren op een DHL Parcelshop in?

Je kan er voor kiezen om je geschenk af te laten leveren op een van de 1500 DHL 
Parcelshops. Er is er dus altijd wel een bij jou in de buurt.
Op basis van je postcode kies je bij het plaatsen van je bestelling een DHL Parcelshop bij je in de buurt.
Zodra wij je pakket bezorgd hebben bij de door jou gekozen DHL Parcelshop ontvang je hier email bericht van. Wanneer je het pakket niet direct kunt ophalen sturen we je per email herinneringsberichten, tot je het pakket hebt opgehaald. Het pakket blijft maximaal zeven dagen bij de DHL Parcelshop liggen. Hierna wordt het automatisch teruggestuurd naar ons magazijn.
Let op: je kunt pas een nieuw geschenk uitzoeken wanneer de retourzending bij ons magazijn is binnengekomen en is verwerkt. Met name in de maanden december en januari kan in deze retourenverwerking flinke vertraging ontstaan. Haal je pakketje op tijd op om teleurstellingen te voorkomen.

Is het mogelijk mijn bestelling in het buitenland te laten bezorgen?

Het is mogelijk om het door jouw bestelde geschenk in het buitenland te laten leveren. Standaard kan je geschenk afgeleverd worden in Nederland, België en Duitsland. Houdt echter wel rekening met een langere levertijd voor bezorgen in België en Duitsland. Wanneer je het ook in een ander land kan laten afleveren zie je dit bij het opgeven van de adresgegevens. Zie je het door jou gewenste land er niet bij staan, dan is het niet mogelijk om je pakket daar af te laten leveren. In dit geval raden wij je aan het adres van een bekende op te geven in Nederland.

Hoe kan ik het bedrag van mijn donatie aan een goed doel bepalen?

De hoogte van een donatie aan een van de goede doelen kun je zelf bepalen. Het minimale bedrag hebben wij alvast ingevuld, met behulp van de + en – knop kun je het bedrag aanpassen.

Ontvang ik ook een pakbon?

In de email waar je de track&trace link in ontvangt zit ook je pakbon. Hierop staan de door jou bestelde geschenken en de aflevergegevens. Deze pakbon is ook je garantiebewijs en heb je nodig wanneer je een geschenk wilt ruilen.

Ik kom saldo tekort, kan ik hiervoor bijbetalen?

De waarde op je giftcard is te gebruiken om een geschenk uit te zoeken in de webshop van Tintelingen, of in één van de deelnemende fysieke winkels. Daarbij kun je zowel in de webshop als in de winkels bijbetalen zodat je een duurder geschenk kunt kiezen.
In de Tintelingen webshop zie je in je winkelmandje duidelijk welk bedrag je nog te besteden hebt. Wanneer je boven dit bedrag uitkomt tonen we automatisch hoeveel je moet bijbetalen. Bijbetalen kan eenvoudig via IDeal of PayPal. Via een PayPal account kun je een betaling ook op een creditcard belasten.


Hoe plaats ik mijn bestelling?

Stap 1.
Ga naar defensie2020.mijntinteling.nl en log in met het pasnummer en de 
pincode. Deze staan op de achterzijde van je giftcard vermeld. De pincode staat onder de kraslaag aan de rechterzijde van de cadeaukaart.

Stap 2.
Kies jouw favoriete geschenk uit het brede assortiment in de webshop.  Of maak 
een keuze in één van de deelnemende winkels die vermeld staan  op de pas en op 
defensie2020.mijntinteling.nl.

Stap 3.
Let op: Besteed je geschenk vóór 31 augustus 2021. Na deze datum  komt de 
waarde op de kaart te vervallen en wordt het bedrag gedoneerd aan een goed doel.
 
Besteedbaarheid van de giftcard:
  • De giftcard is te besteden bij Tintelingen, via defensie2020.mijntinteling.nl. Kies jouw favoriete geschenk uit het brede assortiment in de webshop.
  • Het is tevens mogelijk de giftcard te besteden in diverse fysieke winkels zoals: Blokker, Praxis, Dille & Kamille, Hornbach, GroenRijk, Xenos, Hubo, GiftForYou, Goossens Wonen & Slapen, Multimate, Woonexpress, Coppelmans, Fleurop, Trendhopper, Eijerkamp, Wonderbox, Riverdale, Budget Home Store en 125 zelfstandige tuincentra. Het actuele aanbod van winkels vind je hier.
Hulp nodig met bestellen?
Vragen? De algemene voorwaarden van Tintelingen en de veel gestelde vragen 
vind je  terug in je persoonlijke webshop op defensie2020.mijntinteling.nl.

Klantenservice
Wil je jouw bestelling graag telefonisch plaatsen of heb je vragen dan kun  je 
contact opnemen met Tintelingen via: service@tintelingen.nl of neem contact met ons op via 085-0685329. Houd je kaartnummer en pincode die vermeld staan op de giftcard bij de hand.


Hoe weet ik welk saldo ik te besteden heb?

​Na het inloggen in de webshop zie je rechts bovenin het scherm het 
saldo wat je nog tot je beschikking hebt.
 
Daarnaast kun je via de pagina 'Zo werkt het' het bestelproces bekijken en de 
saldochecker invullen.

Hoeveel geschenken kan ik maximaal bestellen?

​Het bedrag dat gekoppeld is aan je inlogcode kun je besteden aan maximaal 4 
geschenken in de webshop. Als je dan nog saldo over hebt kun je deze nog aan 
een goed doel schenken. Je dient bij het plaatsen van je bestelling het 
totaalbedrag op te maken.
Wil je bijbetalen? Dan kun je meer dan 4 geschenken toevoegen.

Ik weet niet zeker of ik wel of niet besteld heb.

Als je wilt controleren of je bestelling in de webshop van Tintelingen is gelukt, log dan in op defensie2020.mijntinteling.nl. Hier zie je de actuele status van de bestelling. Bovendien ontvang je na het plaatsen van de bestelling altijd per e-mail een automatische orderbevestiging.
Heb je de giftcard in één van de deelnemende winkels besteed? Dan zie je deze besteding niet terug in het bestellingsoverzicht. Alleen de bestellingen die in de webshop zijn gedaan staan er in.

Zijn alle aangegeven waardes inclusief of exclusief BTW?

Alle op mijntinteling.nl getoonde waardes zijn inclusief BTW. 

Is het mogelijk mijn bestelling in het buitenland te laten bezorgen?

Het is mogelijk om het door jouw bestelde geschenk in het buitenland te laten leveren. Standaard kan je geschenk afgeleverd worden in Nederland, België en Duitsland.

Daarnaast kunnen (bepaalde) geschenken bezorgd worden door middel van NAPO adressen. Deze geschenken zullen moeten voldoen aan de eisen die vermeld staat op https://www.defensie.nl/onderwerpen/thuisfront/post. Deze eisen kunnen per NAPO adres anders zijn. Check dit dus voordat je een bestelling afrond. 

Levertijd is langer
Houdt er rekening mee dat er een langere levertijd geldt voor bezorgen in België en Duitsland, of een NAPO adres. 

Webshop vragen

Hoe werken de categorieën?

De geschenken die wij aanbieden in de webshop hebben we voor het gemak verdeeld over categorieën. Hierdoor is het gemakkelijk om jouw favoriete geschenken terug te vinden in de webshop. De categorieën die bovenin het scherm getoond worden, zijn dezelfde categorieën die onder de knop 'Kies een categorie' getoond worden.

Klik op de categorie die je interessant lijkt, zodat overzichtelijk de geschenken verschijnen welke hieronder vallen. Door gebruik te maken van de 'punten filter' (Aantal punten) of de 'sorteer filter' (Sorteren op:) kun je nog makkelijker een passend geschenk vinden.

Ik moet mijn persoonsgegevens opgeven tijdens het bestellen; wat gebeurt er met mijn gegevens?

Om jou bestelling goed te kunnen leveren vragen we je bij het plaatsen van de bestelling om gegevens. Voor alle bestellingen vragen we je voor en achternaam en een emailadres.
Bestel je alleen digitale geschenken? Dan is alleen je emailadres voldoende om het geschenk aan je te sturen. 
Bestel je geschenken die we per post moeten versturen? Dan vragen we je ook om een adres in te vullen. Kies je voor levering bij een DHL afhaalpunt in de buurt? Dan hoef je geen huisadres in te vullen.

Wij kunnen jouw gegevens gebruiken voor de volgende zaken:
  • Het versturen van een orderbevestiging per email zodra je de bestelling hebt geplaatst;
  • Het versturen van een verzendbevestiging met track&trace code zodra de bestelling meegegeven wordt aan de bezorgdienst (zoals DHL);
  • Het versturen van e-mails om je te informeren over je order (levertijden, alternatieven etc.);
  • Het bellen om je te informeren over je order (levertijden, alternatieven etc.);
  • Het versturen van een e-mail met een klanttevredenheid enquête (alleen als jouw werkgever ons dit heeft gevraagd);
  • Het opmaken van bestelstatistieken en rapportages voor je werkgever.​
Naast bovenstaande punten zullen wij je gegevens nergens anders voor gebruiken. Je zal geen ‘reclame’ van ons ontvangen en wij zullen je gegevens niet aan derden verkopen of ter beschikking stellen.

Wil je meer weten over hoe wij omgaan met jouw gegevens? Je leest er alles over in onze Privacy Policy.


Defect

Ik heb mijn geschenk beschadigd of defect ontvangen, wat nu?

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat het door jou bestelde geschenk 
bij ontvangst helaas kapot was. In dit geval kun je foto's van het product uploaden op mijntinteling.nl, wij behandelen de foto's van het defecte product binnen twee werkdagen en zullen een nieuw exemplaar toesturen of je ontvangt je punten retour.
 
Retour melden bij Tintelingen:
  1. Ga naar de webshop (www.mijntinteling.nl) en log in
  2. Er verschijnt een pop-up in het scherm
  3. Klik op retour melden/probleem melden
  4. Klik vervolgens de reden van het retour aan: 'defect artikel ontvangen' en upload foto's van het beschadigde geschenk en geef een toelichting
Binnen 2 werkdagen krijg je van onze klantenservice per email bericht of je het product retour kunt sturen of dat je direct een ander geschenk kunt uitzoeken.

Verkeerd ontvangen

Ik heb een verkeerd geschenk ontvangen, wat nu?

Jammer dat je het verkeerde geschenk hebt ontvangen! Je kunt het geschenk kosteloos retourneren. Zodra wij de retourzending in ons logistiek centrum hebben ontvangen, sturen we je alsnog het juiste artikel toe. Onze excuses voor het ongemak.

 
Retour melden bij Tintelingen:
  1. Ga naar de webshop (www.mijntinteling.nl) en log in
  2. Er verschijnt een pop-up in het scherm
  3. Klik op retour melden/probleem melden
  4. Klik vervolgens de reden van het retour aan: 'ruilen ander artikel'
  5. Het retourformulier dien je toe te voegen aan de retourzending en via de instructies op het retourformulier te retourneren
  6. Bewaar het track&trace bewijs tot dat het retour verwerkt is

Niet ontvangen

Kan ik mijn cadeaukaart ruilen?

Bij het plaatsen van een bestelling heb je een uur bedenktijd. Annuleer je binnen het uur de bestelling, krijg je direct je tegoed teruggeboekt en kun je iets anders uitzoeken. Nadat de bestelling is verwerkt, is het helaas niet meer mogelijk om een cadeaukaart te ruilen.

Ik heb mijn cadeaukaart niet ontvangen, wat nu?

Afhankelijk van je keuze m.b.t. de cadeaukaart ontvang je per e-mail óf per post de desbetreffende cadeaukaart. In de webshop staat bij de cadeaukaart aangegeven op welke manier deze verzonden wordt.

Bij een digitale cadeaukaart bestaat de kans dat deze in de ongewenste items of SPAM aankomt. Wij raden je aan deze map eerst te controleren of te zoeken in je mailbox op 'Tintelingen'. Staat de e-mail met de cadeaukaart hier niet tussen, of heb je de cadeaukaart niet per post ontvangen binnen 10 werkdagen, stuur dan een bericht aan service@tintelingen.nl. Ook kun je telefonisch met de klantenservice van Tintelingen contact opnemen via 085-0685329 (lokaal tarief).

Ik heb mijn cadeaukaart verwijderd, wat nu?

Dat is heel vervelend. Om na te gaan of we dit voor je kunnen oplossen stuur je een email naar service@tintelingen.nl. Je kunt natuurlijk ook bellen met de klantenservice op 085-068 53 29.

Inloggegevens kwijt

Ik ben mijn Defensie giftcard kwijt?

Dat is heel vervelend. De giftcardcode en de pincode die op de giftcard staan heb je nodig om een bestelling te kunnen plaatsen in de webshop of te besteden in de winkel. Wellicht dat je deze codes nog ergens genoteerd hebt; dan kun je daarmee alsnog een bestelling plaatsen in de webshop.

Heb je de Defensie Giftcard op je huisadres ontvangen? Stuur dan een mail naar de klantenservice. Vermeld hierin dat je jou Defensie giftcard kwijt bent, samen met je peoplesoftnummer. We kunnen dan onderzoeken of we alsnog een oplossing kunnen bieden. 

Heb je de Defensie Giftcard uitgereikt gekregen en heb je de kaartgegevens niet meer? Dan kun je helaas geen bestelling plaatsen. 

Kwijt

Ik ben mijn cadeaukaart kwijt, wat nu?

Dat is erg vervelend om te vernemen. Is je cadeaukaart digitaal verstuurd en kun je deze niet meer vinden in je email (zoek eens op 'Tintelingen')? Stuur ons dan een bericht via email: service@tintelingen.nl. Wij kunnen een digitale cadeaukaart in de meeste gevallen opnieuw naar het door jou opgegeven emailadres sturen.
Heb je een fysieke cadeaukaart besteld die wij je per post hebben toegestuurd, dan kunnen we je helaas niet helpen.