Veelgestelde vragen

Klantenservice

Staat het antwoord op je vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Neem contact op

Inloggen

Waarom kan ik niet inloggen in de Defensie webshop?

Hierbij een aantal tips om het probleem te verhelpen:

  • Open de internetbrowser en ga naar de website defensie2020.mijntinteling.nl.
  • Vul in het kaartnummerveld het nummer in dat onder de barcode staat.
  • In het veld pincode vul je de pincode in die rechts boven op de pas staat.
  • Je kunt alleen inloggen binnen de periode die op jouw geefmoment staat.

​Wat moet je niet doen:

  • Zoek niet via de Google zoekmachine naar de juiste webshop.
  • Gebruik geen spaties tussen de cijfers.
  • De cadeaukaart hoeft niet voorafgaand geactiveerd te worden.

Ik ben mijn Tinteling van Defensie kwijt, wat nu?

Heb je de Tinteling van Defensie op je huisadres ontvangen? Stuur dan een mail naar de klantenservice service@tintelingen.nl. Vermeld in deze mail het volgende:

  • Peoplesoftnummer
  • Defensieonderdeel
  • Burger/vrijwilliger/militair
  • E-mail adres

 Heb je de Tinteling uitgereikt gekregen via het werk en heb je de kaartgegevens niet meer? Dan kun je helaas geen bestelling plaatsen.

Waarom kan ik niet inloggen in de webshop?

Er zijn verschillende redenen waarom het inloggen niet lukt:

  1. Log in binnen de periode die op jouw geefmoment staat. Buiten de bestelperiode is het niet meer mogelijk om een bestelling te plaatsen
  2. Er zit een (verborgen) spatie voor of achter het wachtwoord
  3. Probeer eens in te loggen via de link: www.mijntinteling.nl

Bestellen

Hoe werken de categorieën?

De geschenken die wij aanbieden in de webshop hebben we voor het gemak verdeeld over categorieën. Hierdoor is het gemakkelijk om jouw favoriete geschenken terug te vinden in de webshop. De categorieën die bovenin het scherm getoond worden, zijn dezelfde categorieën die onder de knop 'Kies een categorie' getoond worden. Klik op de categorie die je interessant lijkt, zodat overzichtelijk de geschenken verschijnen welke hieronder vallen. Door gebruik te maken van de 'punten filter' (Aantal punten) of de 'sorteer filter' (Sorteren op:) kun je nog makkelijker een passend geschenk vinden.

Hoe bestel ik een boek?

Wanneer je kiest voor boeken in de webshop zie je boven een aantal boekenpunten. De getoonde boeken zijn allemaal een bepaald aantal punten waard. Zo kun je zelf een aantal boeken kiezen tot je boeken punten op zijn. Je dient alle punten te besteden in de categorie boeken. Helaas is het niet mogelijk om de punten te combineren met een geschenk uit een andere categorie.

Ik kan een geschenk niet meer vinden in de webshop.

Helaas is het geschenk door onverwachte populariteit uitverkocht. Wij doen ons uiterste best om het geschenk spoedig op voorraad te krijgen, maar kunnen geen garantie geven. Houd in de tussentijd de webshop nauwlettend in de gaten, maar verlies niet de sluitingsdatum van de webshop uit het oog. 

Kan ik doneren aan een goed doel?

Onder de categorie ''goede doelen'' staan alle goede doelen waaraan je kunt doneren. De hoogte van de donatie aan een goed doel bepaal je zelf. Het minimale bedrag hebben wij alvast voor je ingevuld. Met behulp van de + en - knoppen kun je dit bedrag aanpassen. Aan het einde van de bestelperiode rapporteren wij aan de werkgever de hoogte van alle donaties en wordt dit bedrag overgemaakt aan het desbetreffende goede doel.

Hoe plaats ik een bestelling?

  • Stap 1. Je bekijkt het totale eigen keuze assortiment. Om je snel en eenvoudig het gehele assortiment te laten bekijken is het assortiment onderverdeeld in categorieën. De geschenken uit de categorieën die worden aangeklikt verschijnen overzichtelijk als je klikt op “kies een categorie”. Tevens is er de mogelijkheid om via het zoekscherm direct een geschenk te zoeken op bijv. naam of merk.
  • Stap 2. Wanneer je een geschenk ziet waarin je interesse hebt, klik dan op de ‘voeg toe aan geschenken’-knop. Dit geschenk wordt hierdoor in het winkelmandje geplaatst. Mocht je ervoor kiezen om de bestelling niet direct af te ronden, dan wordt deze keuze wel bewaard in het winkelmandje. Om een bestelling te kunnen afronden dienen alle punten in een keer besteedt te worden.
  • Stap 3. Punten volledig besteedt? Klik op het winkelmandje rechtsboven in, en klik daarna op “verder naar bestellen”. Hier worden de volgende gegevens gevraagd: voornaam, achternaam, e-mailadres, adres en telefoonnummer. Als er geen adres gevraagd wordt, dan heb je een digitaal geschenk gekozen.
  • Stap 4. Keuze aflevermethode. Je kan hier aangegeven of je de bestelling standaard op het opgegeven afleveradres wilt laten bezorgen, of kiest voor levering aan een van de ruim 1500 DHL Parcelshops. Indien je ervoor kiest het geschenk af te halen op een DHL Parcelshop, moet je de gewenste DHL Parcelshop hier ook selecteren.
  • Stap 5. Ga akkoord met de algemene voorwaarden, er staat een vierkantje voor de zin om akkoord te gaan.
  • Stap 6. Afronding bestelling. Zodra de bestelling is geplaatst, zie je een bevestigingsscherm met daarop overzichtelijk de door jou ingegeven bestelgegevens. Ook ontvang je per e-mail direct een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Je kan de bestelling tot één uur na plaatsing van de bestelling nog annuleren en vervolgens opnieuw bestellen. Je ontvangt een track &trace zodra de zending het magazijn heeft verlaten.

Hoeveel punten kan ik besteden?

Na het inloggen in de webshop zie je rechtsboven je winkelmandje en het aantal punten wat je nog tot je beschikking hebt. Bij ieder geschenk in de webshop staat hoeveel punten dit artikel kost. Je kunt dus zelf een aantal geschenken kiezen. Het maximaal aantal geschenken dat je kan kiezen is vier.

Hoeveel geschenken kan ik maximaal bestellen?

Je mag maximaal vier geschenken bestellen. Je dient bij het plaatsen van de bestelling al je punten op te maken. Mocht je nog punten over hebben, dan kan je deze altijd nog doneren aan een goed doel.

Is mijn bestelling goed doorgekomen?

Als je wilt controleren of je bestelling is gelukt, log dan in op www.mijntinteling.nl en klik op het symbool poppetje rechts bovenin. Hier zie je de actuele status van de bestelling. Bovendien ontvang je na het plaatsen van de bestelling altijd per e-mail een automatische orderbevestiging.

Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten bezorgen?

Het is mogelijk om het door jouw bestelde geschenk in het buitenland te laten leveren. Standaard kan je geschenk afgeleverd worden in Nederland, België en Duitsland. Houdt echter wel rekening met een langere levertijd voor bezorgen in België en Duitsland. Wanneer je het ook in een ander land wilt laten afleveren, zie je dit bij het opgeven van de adresgegevens. Zie je het door jou gewenste land er niet bij staan, dan is het niet mogelijk om je pakket daar af te laten leveren. In dit geval raden wij je aan het adres van een bekende op te geven in Nederland.

Waar vind ik de pakbon?

In de e-mail, waar je de track&trace link in ontvangt, zit ook de pakbon. Op deze pakbon staan de door jou bestelde geschenken en de aflevergegevens. Deze pakbon is ook het garantiebewijs en heb je nodig wanneer je een geschenk wilt retourneren.

Ik heb te weinig saldo, kan ik bijbetalen?

De waarde op je giftcard is te gebruiken om een geschenk uit te zoeken in de webshop van Tintelingen, of in één van de deelnemende fysieke winkels. Daarbij kun je zowel in de webshop als in de winkels bijbetalen zodat je een duurder geschenk kunt kiezen. In de Tintelingen webshop zie je in het winkelmandje welk bedrag je nog te besteden hebt. Wanneer je boven dit bedrag uitkomt, tonen wij automatisch hoeveel je moet bijbetalen. Bijbetalen kan eenvoudig via IDeal of PayPal. Via een PayPal account kun je een betaling ook op een creditcard belasten. Een bijbetaling wordt terug gestort als een product retour wordt gestuurd wat is aangekocht in onze webshop. 

Hoe kan ik mijn saldo controleren?

Ga naar www.mijntinteling.nl/zowerkthet/index.php

  1. Vul het 16-cijferige kaartnummer en 4-cijferige pincode 
  2. Klik op 'Saldo Checken'

Krijg je een saldo te zien, dan kun je direct een keuze maken in de webshop, of de kaart besteden bij een van de deelnemende winkels. Wanneer je geen saldo te zien krijgt of het saldo 0 is, dan heb je de kaart wellicht al gebruikt. Heb je de kaart nog niet gebruikt, neem dan contact op met onze klantenservice via service@tintelingen.nl of telefonisch via 088 - 84 68 36.

Ik wil graag meer informatie over een bepaald geschenk

Wanneer je van een geschenk de specificaties wenst te zien, klik je bij dit geschenk op ‘toon meer’. Nu verschijnt via een Pop-up venster een grotere afbeelding en een uitgebreide omschrijving met productspecificaties. Wanneer je na het lezen van de productspecificaties nog vragen hebt, dan kun je met ons contact opnemen via de button links onderin 'neem contact op. Gebruik in deze communicatie altijd het artikelnummer. 

Wat gebeurd er met mijn persoonsgegevens?

Om jou bestelling goed te kunnen leveren vragen we je bij het plaatsen van de bestelling om gegevens. Voor alle bestellingen vragen we je voor en achternaam en een emailadres. Bestel je alleen digitale geschenken? Dan is alleen je emailadres voldoende om het geschenk aan je te sturen. Bestel je geschenken die we per post moeten versturen? Dan vragen we je ook om een adres in te vullen. Kies je voor levering bij een DHL afhaalpunt in de buurt? Dan hoef je geen huisadres in te vullen.

Wij kunnen jouw gegevens gebruiken voor de volgende zaken:

  • Het versturen van een orderbevestiging per email zodra je de bestelling hebt geplaatst;
  • Het versturen van een verzendbevestiging met track&trace code zodra de bestelling meegegeven wordt aan de bezorgdienst (zoals DHL);
  • Het versturen van e-mails om je te informeren over je order (levertijden, alternatieven etc.);
  • Het bellen om je te informeren over je order (levertijden, alternatieven etc.);
  • Het versturen van een e-mail met een klanttevredenheid enquête (alleen als jouw werkgever ons dit heeft gevraagd);
  • Het opmaken van bestelstatistieken en rapportages voor je werkgever.​

Naast bovenstaande punten worden jouw gegevens nergens ander voor gebruikt. Je gaat geen ‘reclame’ van ons ontvangen en de gegevens worden niet aan derden verkocht of ter beschikking stellen. Wil je meer weten over hoe wij omgaan met jouw gegevens? Je leest er alles over in onze Privacy Policy https://www.mijntinteling.nl/privacy.

Waar kan ik de orderstatus van mijn bestelling zien?

De orderstatus kun je 24-uur per dag bekijken. Log hiervoor in op www.mijntinteling.nl en klik op ‘Mijn bestelling'.

Waar kan ik mijn Tinteling van Defensie besteden?

Jouw Tintelingen vanuit Defensie is te besteden in de webshop https://defensie2021.mijntinteling.nl en bij de kassa in een aantal geselecteerde winkels. Het meest actuele aanbod van deze winkels vind je hier: https://www.huisentuincadeau.com/acceptanten/

Wanneer kan ik mijn digitale bestelling verwachten?

Een aantal van onze geschenken worden digitaal verzonden. Dit is het geval bij belevenisvouchers en de meeste cadeaukaarten. Wanneer een geschenk digitaal verzonden wordt, staat dit bij het artikel vermeld en in de orderbevestiging. Digitale cadeaukaarten ontvang je doorgaans binnen 24 tot 48 uur.

Wanneer ontvang ik de trackingscode van mijn pakket?

Zodra het pakket ons magazijn verlaten heeft, ontvang je per e-mail een bericht met de pakbon en de track&trace code van jouw pakket. Hiermee kun je via de site van DHL Parcel precies zien waar je pakket zich op dat moment bevindy. Mocht je geen email hebben ontvangen, dan kun je via de ‘Mijn Bestelling’-pagina ook altijd de track&trace code van je pakket terugvinden.

Wat betekent de status 'verwerkt en verzonden'?

Zodra je pakket ons magazijn verlaat, krijgt de bestelling de status 'verwerkt & verzonden'. Op hetzelfde moment ontvang je ook een email met daarin de track&trace code van het pakket. Binnen 1 tot 2 dagen ontvang je het door jouw gekozen geschenk.  

Wanneer je bestelling een fysieke cadeaukaart of fysieke belevenisvoucher betreft welke door de brievenbus past, ontvang je geen track&trace code. Je ontvangt het geschenk binnen 7 werkdagen nadat het de status 'verwerkt & verzonden' heeft gekregen in de brievenbus.

Wat is het leverschema van DHL?

Onze pakketten worden in Nederland bezorgd door DHL. Zij bezorgen pakketten van maandag t/m zaterdag en sommige postcodes zelfs zondag. Je pakket wordt één keer aangeboden. Ben je niet thuis? Dan gaat het pakket naar een afhaalpunt. DHL/ Tintelingen stuurt reminder mails totdat het pakket is afgehaald.

Niet binnen 7 dagen afgehaald bij het afhaalpunt? Dan gaat het pakket automatisch retour naar Tintelingen. Nadat Tintelingen het heeft ontvangen, worden de punten weer opgeboekt en stuurt Tintelingen je een e-mail dat je opnieuw een bestelling kunt plaatsen.

Je kunt met je postcode tot 10 dagen vooruit zien hoe laat ze bij je langskomen. Dit kan je nakijken via: https://www.dhlparcel.nl/nl/bezorgtijden

Wat houdt een uitgestelde levering in?

Bij het plaatsen van de bestelling kun je er voor kiezen om het geschenk te laten bezorgen op een dag waarop het jou het beste uitkomt. Je kiest dan zelf de gewenste datum dat wij het pakket komen bezorgen.

Wat houdt leveren op een DHL Parcelshop in?

Je kunt er voor kiezen om je geschenk af te laten leveren op een van de 1500 DHL Parcelshops. Er is er dus altijd wel een bij jou in de buurt. Op basis van je postcode kies je bij het plaatsen van je bestelling een DHL Parcelshop bij jou in de buurt. Zodra wij het pakket bezorgd hebben, bij het de door jou gekozen DHL Parcelshop, ontvang je hier e-mail bericht van. 

Wanneer je het pakket niet direct kunt ophalen, sturen wij je per e-mail herinneringsberichten, tot je het pakket hebt opgehaald. Het pakket blijft maximaal zeven dagen bij de DHL Parcelshop liggen. Hierna wordt het automatisch teruggestuurd naar ons magazijn.

Let op: je kunt pas een nieuw geschenk uitzoeken wanneer de retourzending bij ons magazijn is binnengekomen en is verwerkt. Met name in de maanden december en januari kan in deze retourenverwerking flinke vertraging ontstaan. Haal je pakketje op tijd op om teleurstellingen te voorkomen.

Hoe werken de categorieën?

De geschenken die wij aanbieden in de webshop hebben we voor het gemak verdeeld over categorieën. Hierdoor is het gemakkelijk om jouw favoriete geschenken terug te vinden in de webshop. De categorieën die bovenin het scherm getoond worden, zijn dezelfde categorieën die onder de knop 'Kies een categorie' getoond worden. Klik op de categorie die je interessant lijkt, zodat overzichtelijk de geschenken verschijnen welke hieronder vallen. Door gebruik te maken van de 'punten filter' (Aantal punten) of de 'sorteer filter' (Sorteren op:) kun je nog makkelijker een passend geschenk vinden.

Ik kan een geschenk niet meer vinden in de webshop.

Helaas is het geschenk door onverwachte populariteit uitverkocht. Wij doen ons uiterste best om het geschenk spoedig op voorraad te krijgen, maar kunnen geen garantie geven. Houd in de tussentijd de webshop nauwlettend in de gaten, maar verlies niet de sluitingsdatum van de webshop uit het oog. 

Kan ik doneren aan een goed doel?

Onder de categorie ''goede doelen'' staan alle goede doelen waaraan je kunt doneren. De hoogte van de donatie aan een goed doel bepaal je zelf. Het minimale bedrag hebben wij alvast voor je ingevuld. Met behulp van de + en - knoppen kun je dit bedrag aanpassen. Aan het einde van de bestelperiode rapporteren wij aan de werkgever de hoogte van alle donaties en wordt dit bedrag overgemaakt aan het desbetreffende goede doel.

Hoe plaats ik een bestelling?

  • Stap 1. Je bekijkt het totale eigen keuze assortiment. Om je snel en eenvoudig het gehele assortiment te laten bekijken is het assortiment onderverdeeld in categorieën. De geschenken uit de categorieën die worden aangeklikt verschijnen overzichtelijk als je klikt op “kies een categorie”. Tevens is er de mogelijkheid om via het zoekscherm direct een geschenk te zoeken op bijv. naam of merk.
  • Stap 2. Wanneer je een geschenk ziet waarin je interesse hebt, klik dan op de ‘voeg toe aan geschenken’-knop. Dit geschenk wordt hierdoor in het winkelmandje geplaatst. Mocht je ervoor kiezen om de bestelling niet direct af te ronden, dan wordt deze keuze wel bewaard in het winkelmandje. Om een bestelling te kunnen afronden dienen alle punten in een keer besteedt te worden.
  • Stap 3. Punten volledig besteedt? Klik op het winkelmandje rechtsboven in, en klik daarna op “verder naar bestellen”. Hier worden de volgende gegevens gevraagd: voornaam, achternaam, e-mailadres, adres en telefoonnummer. Als er geen adres gevraagd wordt, dan heb je een digitaal geschenk gekozen.
  • Stap 4. Keuze aflevermethode. Je kan hier aangegeven of je de bestelling standaard op het opgegeven afleveradres wilt laten bezorgen, of kiest voor levering aan een van de ruim 1500 DHL Parcelshops. Indien je ervoor kiest het geschenk af te halen op een DHL Parcelshop, moet je de gewenste DHL Parcelshop hier ook selecteren.
  • Stap 5. Ga akkoord met de algemene voorwaarden, er staat een vierkantje voor de zin om akkoord te gaan.
  • Stap 6. Afronding bestelling. Zodra de bestelling is geplaatst, zie je een bevestigingsscherm met daarop overzichtelijk de door jou ingegeven bestelgegevens. Ook ontvang je per e-mail direct een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Je kan de bestelling tot één uur na plaatsing van de bestelling nog annuleren en vervolgens opnieuw bestellen. Je ontvangt een track &trace zodra de zending het magazijn heeft verlaten.

Is mijn bestelling goed doorgekomen?

Als je wilt controleren of je bestelling is gelukt, log dan in op www.mijntinteling.nl en klik op het symbool poppetje rechts bovenin. Hier zie je de actuele status van de bestelling. Bovendien ontvang je na het plaatsen van de bestelling altijd per e-mail een automatische orderbevestiging.

Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten bezorgen?

Het is mogelijk om het door jouw bestelde geschenk in het buitenland te laten leveren. Standaard kan je geschenk afgeleverd worden in Nederland, België en Duitsland. Houdt echter wel rekening met een langere levertijd voor bezorgen in België en Duitsland. Wanneer je het ook in een ander land wilt laten afleveren, zie je dit bij het opgeven van de adresgegevens. Zie je het door jou gewenste land er niet bij staan, dan is het niet mogelijk om je pakket daar af te laten leveren. In dit geval raden wij je aan het adres van een bekende op te geven in Nederland.

Waar vind ik de pakbon?

In de e-mail, waar je de track&trace link in ontvangt, zit ook de pakbon. Op deze pakbon staan de door jou bestelde geschenken en de aflevergegevens. Deze pakbon is ook het garantiebewijs en heb je nodig wanneer je een geschenk wilt retourneren.

Ik wil graag meer informatie over een bepaald geschenk

Wanneer je van een geschenk de specificaties wenst te zien, klik je bij dit geschenk op ‘toon meer’. Nu verschijnt via een Pop-up venster een grotere afbeelding en een uitgebreide omschrijving met productspecificaties. Wanneer je na het lezen van de productspecificaties nog vragen hebt, dan kun je met ons contact opnemen via de button links onderin 'neem contact op. Gebruik in deze communicatie altijd het artikelnummer. 

Wat gebeurd er met mijn persoonsgegevens?

Om jou bestelling goed te kunnen leveren vragen we je bij het plaatsen van de bestelling om gegevens. Voor alle bestellingen vragen we je voor en achternaam en een emailadres. Bestel je alleen digitale geschenken? Dan is alleen je emailadres voldoende om het geschenk aan je te sturen. Bestel je geschenken die we per post moeten versturen? Dan vragen we je ook om een adres in te vullen. Kies je voor levering bij een DHL afhaalpunt in de buurt? Dan hoef je geen huisadres in te vullen.

Wij kunnen jouw gegevens gebruiken voor de volgende zaken:

  • Het versturen van een orderbevestiging per email zodra je de bestelling hebt geplaatst;
  • Het versturen van een verzendbevestiging met track&trace code zodra de bestelling meegegeven wordt aan de bezorgdienst (zoals DHL);
  • Het versturen van e-mails om je te informeren over je order (levertijden, alternatieven etc.);
  • Het bellen om je te informeren over je order (levertijden, alternatieven etc.);
  • Het versturen van een e-mail met een klanttevredenheid enquête (alleen als jouw werkgever ons dit heeft gevraagd);
  • Het opmaken van bestelstatistieken en rapportages voor je werkgever.​

Naast bovenstaande punten worden jouw gegevens nergens ander voor gebruikt. Je gaat geen ‘reclame’ van ons ontvangen en de gegevens worden niet aan derden verkocht of ter beschikking stellen. Wil je meer weten over hoe wij omgaan met jouw gegevens? Je leest er alles over in onze Privacy Policy https://www.mijntinteling.nl/privacy.

Waar kan ik de orderstatus van mijn bestelling zien?

De orderstatus kun je 24-uur per dag bekijken. Log hiervoor in op www.mijntinteling.nl en klik op ‘Mijn bestelling'.

Wanneer kan ik mijn digitale bestelling verwachten?

Een aantal van onze geschenken worden digitaal verzonden. Dit is het geval bij belevenisvouchers en de meeste cadeaukaarten. Wanneer een geschenk digitaal verzonden wordt, staat dit bij het artikel vermeld en in de orderbevestiging. Digitale cadeaukaarten ontvang je doorgaans binnen 24 tot 48 uur.

Wanneer ontvang ik de trackingscode van mijn pakket?

Zodra het pakket ons magazijn verlaten heeft, ontvang je per e-mail een bericht met de pakbon en de track&trace code van jouw pakket. Hiermee kun je via de site van DHL Parcel precies zien waar je pakket zich op dat moment bevindy. Mocht je geen email hebben ontvangen, dan kun je via de ‘Mijn Bestelling’-pagina ook altijd de track&trace code van je pakket terugvinden.

Wat betekent de status 'verwerkt en verzonden'?

Zodra je pakket ons magazijn verlaat, krijgt de bestelling de status 'verwerkt & verzonden'. Op hetzelfde moment ontvang je ook een email met daarin de track&trace code van het pakket. Binnen 1 tot 2 dagen ontvang je het door jouw gekozen geschenk.  

Wanneer je bestelling een fysieke cadeaukaart of fysieke belevenisvoucher betreft welke door de brievenbus past, ontvang je geen track&trace code. Je ontvangt het geschenk binnen 7 werkdagen nadat het de status 'verwerkt & verzonden' heeft gekregen in de brievenbus.

Wat is het leverschema van DHL?

Onze pakketten worden in Nederland bezorgd door DHL. Zij bezorgen pakketten van maandag t/m zaterdag en sommige postcodes zelfs zondag. Je pakket wordt één keer aangeboden. Ben je niet thuis? Dan gaat het pakket naar een afhaalpunt. DHL/ Tintelingen stuurt reminder mails totdat het pakket is afgehaald.

Niet binnen 7 dagen afgehaald bij het afhaalpunt? Dan gaat het pakket automatisch retour naar Tintelingen. Nadat Tintelingen het heeft ontvangen, worden de punten weer opgeboekt en stuurt Tintelingen je een e-mail dat je opnieuw een bestelling kunt plaatsen.

Je kunt met je postcode tot 10 dagen vooruit zien hoe laat ze bij je langskomen. Dit kan je nakijken via: https://www.dhlparcel.nl/nl/bezorgtijden

Wat houdt een uitgestelde levering in?

Bij het plaatsen van de bestelling kun je er voor kiezen om het geschenk te laten bezorgen op een dag waarop het jou het beste uitkomt. Je kiest dan zelf de gewenste datum dat wij het pakket komen bezorgen.

Wat houdt leveren op een DHL Parcelshop in?

Je kunt er voor kiezen om je geschenk af te laten leveren op een van de 1500 DHL Parcelshops. Er is er dus altijd wel een bij jou in de buurt. Op basis van je postcode kies je bij het plaatsen van je bestelling een DHL Parcelshop bij jou in de buurt. Zodra wij het pakket bezorgd hebben, bij het de door jou gekozen DHL Parcelshop, ontvang je hier e-mail bericht van. 

Wanneer je het pakket niet direct kunt ophalen, sturen wij je per e-mail herinneringsberichten, tot je het pakket hebt opgehaald. Het pakket blijft maximaal zeven dagen bij de DHL Parcelshop liggen. Hierna wordt het automatisch teruggestuurd naar ons magazijn.

Let op: je kunt pas een nieuw geschenk uitzoeken wanneer de retourzending bij ons magazijn is binnengekomen en is verwerkt. Met name in de maanden december en januari kan in deze retourenverwerking flinke vertraging ontstaan. Haal je pakketje op tijd op om teleurstellingen te voorkomen.

Cadeaukaart

Hoe activeer ik mijn digitale cadeaukaart?

De digitale cadeaukaarten worden vanwege veiligheidsredenen gedeactiveerd verstuurd. Voor gebruik dien je deze dus eerst te activeren. Dit doe je heel gemakkelijk via de volgende stappen:

1. Ga naar de website https://activeren.tintelingengiftcards.nl/ en vul hier het cadeaukaartnummer in dat je ziet onder de barcode.
2. Per e-mail ontvang je een activatielink waarop je dient te klikken, zodat de activatie wordt voltooid. 

Let op, H&M hoeft niet meer geactiveerd te worden. Deze is al gereed voor gebruik. 

Hoe weet ik het saldo van mijn cadeaukaart?

Je kunt het saldo van de cadeaukaart online checken via de link: https://www.tintelingen.nl/saldocadeaukaart/

Waarom staat er geen saldo op mijn cadeaukaart?

Het hebben van geen saldo op jouw cadeaukaart kan verschillende redenen hebben:

1. Je hebt je cadeaukaart na ontvangst nog niet geactiveerd. Je kunt de activatie binnen twee gemakkelijke stappen doen:

  • Ga naar de website https://activeren.tintelingengiftcards.nl/ en vul hier het cadeaukaartnummer in dat je ziet onder de barcode. 
  • Per e-mail ontvang je een activatielink waarop je dient te klikken, zodat de activatie wordt voltooid.

2. Je hebt het bedrag op de cadeaukaart reeds besteed. Raadpleeg de saldochecker voor meer informatie: https://www.tintelingen.nl/saldocadeaukaart/

Wat is de geldigheidsduur van mijn cadeaukaart?

Cadeaukaarten zijn minimaal één jaar geldig vanaf het moment van activatie. Raadpleeg de saldochecker voor de actuele geldigheidsduur van jouw cadeaukaart via link https://www.tintelingen.nl/saldocadeaukaart/

Hoe kan ik een cadeaukaart bestellen zonder e-mail adres?

Helaas is het niet mogelijk om een cadeaukaart te bestellen zonder e-mail adres. 

Wat ontvang ik als ik kies voor een cadeaukaart?

Afhankelijk van je keuze, ontvang je een digitale cadeaukaart per e-mail of een fysieke cadeaukaart per post. In de omschrijving van de desbetreffende cadeaukaart staat beschreven welke vorm je gaat ontvangen. 

Kan ik mijn cadeaukaart ruilen?

Vanwege veiligheidsredenen kunnen cadeaukaarten binnen 30 minuten na het plaatsen van de bestelling nog geruild worden. Na deze 30 minuten is dit helaas niet meer mogelijk. 

Hoe lang duurt het voordat ik de cadeaukaart binnen krijg?

Digitale cadeaukaarten ontvang je binnen 48 uur op het opgegeven e-mail adres. Fysieke cadeaukaarten ontvang je per post binnen 7 werkdagen. 

Hoe kan ik het bedrag van mijn cadeaukaart bepalen?

Het bedrag wat er op een door jouw gekozen cadeaukaart staat, bepaal je zelf. Het minimale bedrag hebben wij alvast ingevuld, met behulp van de + en – knop kun je het bedrag aanpassen.

Waar vind ik de cadeaukaarten?

We hebben meerdere cadeaukaarten in het assortiment. Deze zijn te vinden onder de desbetreffende categorie. Je kunt ook zoeken naar 'cadeaukaart' via de zoekbalk bovenaan de webshop. 

Wat is de geldigheidsduur van mijn cadeaukaart?

​Cadeaukaarten zijn minimaal één jaar geldig vanaf het moment na activatie. Voor de actuele geldigheidsduur van jouw cadeaukaart raden wij aan via de online saldo checker de status en geldigheidsduur van je cadeaukaart te checken bij de desbetreffende partner. Dit kan via de link: www.tintelingen.nl/saldocadeaukaart

Hoe kan ik een cadeaukaart bestellen zonder e-mail adres?

Helaas is het niet mogelijk om een cadeaukaart te bestellen zonder e-mail adres. 

Geschenk niet ontvangen

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?

Het is mogelijk om na 5 dagen '1 geschenk niet ontvangen' of 'volledige order niet ontvangen' aan te geven in de webshop. De huidige order wordt vervolgens geblokkeerd en een onderzoek wordt gestart. Binnen enkele dagen ontvang je van ons bericht over het plaatsen van een nieuwe order.

Heb je een gedeelte van de bestelling niet ontvangen, dan vink je '1 order niet ontvangen' aan. Heb je de volledige order niet ontvangen, dan kies je voor de retourprocedure 'volledige order niet ontvangen'. 

Volg de volgende stappen voor een snelle afhandeling van dit proces:

  1. Ga naar de webshop (www.mijntinteling.nl) en log in;
  2. Er verschijnt een pop-up in het scherm;
  3. Klik op 'retour melden';
  4. Klik op reden 'volledige order niet ontvangen' of '1 artikel niet ontvangen'. 

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?

Het is mogelijk om na 5 dagen '1 geschenk niet ontvangen' of 'volledige order niet ontvangen' aan te geven in de webshop. De huidige order wordt vervolgens geblokkeerd en een onderzoek wordt gestart. Binnen enkele dagen ontvang je van ons bericht over het plaatsen van een nieuwe order.

Heb je een gedeelte van de bestelling niet ontvangen, dan vink je '1 order niet ontvangen' aan. Heb je de volledige order niet ontvangen, dan kies je voor de retourprocedure 'volledige order niet ontvangen'. 

Volg de volgende stappen voor een snelle afhandeling van dit proces:

  1. Ga naar de webshop (www.mijntinteling.nl) en log in;
  2. Er verschijnt een pop-up in het scherm;
  3. Klik op 'retour melden';
  4. Klik op reden 'volledige order niet ontvangen' of '1 artikel niet ontvangen'. 

Retouren & annuleren

Hoe kan ik mijn ontvangen bestelling ruilen?

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat het door jou bestelde geschenk helaas niet geheel aan je wensen voldeed en je deze hierdoor wenst te ruilen. In dit geval kan je het geschenk kosteloos naar ons logistiek centrum retourneren via PostNL. Zodra wij de retourzending in ons logistiek centrum hebben ontvangen, zullen wij jouw inloggegevens opnieuw activeren en je hier per e-mail van op de hoogte brengen.

Retour melden bij Tintelingen:
1. Ga naar de webshop (www.mijntinteling.nl) en log in
2. Er verschijnt een pop-up in het scherm
3. Klik op retour melden/probleem melden
4. Klik vervolgens de reden van het retour en download het retourformulier
5. Het retourformulier dien je toe te voegen aan de retourzending en via de instructies op het retourformulier te retourneren via PostNL ​
​6. Bewaar het track&trace bewijs tot dat het retour verwerkt is

*Let op: je kan alleen fysieke geschenken ruilen. Het is niet mogelijk om belevenisvouchers of cadeaukaarten te ruilen.

Ik heb een verkeerd geschenk ontvangen, wat nu?

Jammer dat je het verkeerde geschenk hebt ontvangen! Je kunt het geschenk kosteloos retourneren via PostNL. Zodra wij de retourzending in ons logistiek centrum hebben ontvangen, sturen we je alsnog het juiste artikel toe. Onze excuses voor het ongemak.

Retour melden bij Tintelingen:
1. Ga naar de webshop (www.mijntinteling.nl) en log in
2. Er verschijnt een pop-up in het scherm
3. Klik op retour melden/probleem melden
4. Klik vervolgens de reden van het retour aan: 'ruilen ander artikel'
5. Het retourformulier dien je toe te voegen aan de retourzending en via de instructies op het retourformulier te retourneren
​6. Bewaar het track&trace bewijs tot dat het retour verwerkt is

Ik heb mijn bestelling maar deels ontvangen, wat nu?

Je bestelling kan worden uitgeleverd vanuit verschillende magazijnen en/of digitaal. De verwachte levertermijnen zijn aangegeven in je orderbevestiging. Voor meer informatie kan je ook inloggen op www.mijntinteling.nl http://www.mijntinteling.nl en kijken bij ‘Mijn bestelling’.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?

Het is mogelijk om na 5 dagen '1 geschenk niet ontvangen' of 'volledige order niet ontvangen' aan te geven in de webshop. De huidige order wordt vervolgens geblokkeerd en een onderzoek wordt gestart. Binnen enkele dagen ontvang je van ons bericht over het plaatsen van een nieuwe order.

Heb je een gedeelte van de bestelling niet ontvangen, dan vink je '1 order niet ontvangen' aan. Heb je de volledige order niet ontvangen, dan kies je voor de retourprocedure 'volledige order niet ontvangen'. 

Volg de volgende stappen voor een snelle afhandeling van dit proces:

  1. Ga naar de webshop (www.mijntinteling.nl) en log in;
  2. Er verschijnt een pop-up in het scherm;
  3. Klik op 'retour melden';
  4. Klik op reden 'volledige order niet ontvangen' of '1 artikel niet ontvangen'. 

Ik heb mijn geschenk beschadigd of defect ontvangen, wat nu?

In dit geval kun je foto's van het defect/breuk uploaden in de webshop. Binnen twee werkdagen ontvang je van ons hierover een reactie. Wij sturen je vervolgens een nieuw product toe of de punten worden terug gestort.

Volg de volgende stappen voor een snelle afhandeling van het retourproces:

  1. Ga naar de webshop (www.mijntinteling.nl) en log in;
  2. Er verschijnt een pop-up in het scherm;
  3. Klik op 'Retour Melden';
  4. Klik op de reden 'Defect' en upload de foto('s);
  5. Voeg het retourformulier toe aan de retourzending;
  6. Stuur het artikel volgens de instructies retour met PostNL en bewaar de track en trace code.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?

Je kunt de bestelling tot één uur na plaatsing van de bestelling annuleren/wijzigen. Hiervoor log je in op je webshop via www.mijntinteling.nl, ga je rechtsboven in naar ‘Mijn bestelling’ en klik op 'bestelling annuleren'. Je bestelling is nu geannuleerd.

Mijn bestelling is retour naar het logistiek centrum, wat nu?

Wanneer de bestelling door het distributiecentrum is ontvangen en verwerkt, ontvang je hierover bericht per e-mail en kun je opnieuw een bestelling plaatsen.

Hoe kan ik mijn ontvangen bestelling ruilen?

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat het door jou bestelde geschenk helaas niet geheel aan je wensen voldeed en je deze hierdoor wenst te ruilen. In dit geval kan je het geschenk kosteloos naar ons logistiek centrum retourneren via PostNL. Zodra wij de retourzending in ons logistiek centrum hebben ontvangen, zullen wij jouw inloggegevens opnieuw activeren en je hier per e-mail van op de hoogte brengen.

Retour melden bij Tintelingen:
1. Ga naar de webshop (www.mijntinteling.nl) en log in
2. Er verschijnt een pop-up in het scherm
3. Klik op retour melden/probleem melden
4. Klik vervolgens de reden van het retour en download het retourformulier
5. Het retourformulier dien je toe te voegen aan de retourzending en via de instructies op het retourformulier te retourneren via PostNL ​
​6. Bewaar het track&trace bewijs tot dat het retour verwerkt is

*Let op: je kan alleen fysieke geschenken ruilen. Het is niet mogelijk om belevenisvouchers of cadeaukaarten te ruilen.

Ik heb een verkeerd geschenk ontvangen, wat nu?

Jammer dat je het verkeerde geschenk hebt ontvangen! Je kunt het geschenk kosteloos retourneren via PostNL. Zodra wij de retourzending in ons logistiek centrum hebben ontvangen, sturen we je alsnog het juiste artikel toe. Onze excuses voor het ongemak.

Retour melden bij Tintelingen:
1. Ga naar de webshop (www.mijntinteling.nl) en log in
2. Er verschijnt een pop-up in het scherm
3. Klik op retour melden/probleem melden
4. Klik vervolgens de reden van het retour aan: 'ruilen ander artikel'
5. Het retourformulier dien je toe te voegen aan de retourzending en via de instructies op het retourformulier te retourneren
​6. Bewaar het track&trace bewijs tot dat het retour verwerkt is

Ik heb mijn bestelling maar deels ontvangen, wat nu?

Je bestelling kan worden uitgeleverd vanuit verschillende magazijnen en/of digitaal. De verwachte levertermijnen zijn aangegeven in je orderbevestiging. Voor meer informatie kan je ook inloggen op www.mijntinteling.nl http://www.mijntinteling.nl en kijken bij ‘Mijn bestelling’.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?

Het is mogelijk om na 5 dagen '1 geschenk niet ontvangen' of 'volledige order niet ontvangen' aan te geven in de webshop. De huidige order wordt vervolgens geblokkeerd en een onderzoek wordt gestart. Binnen enkele dagen ontvang je van ons bericht over het plaatsen van een nieuwe order.

Heb je een gedeelte van de bestelling niet ontvangen, dan vink je '1 order niet ontvangen' aan. Heb je de volledige order niet ontvangen, dan kies je voor de retourprocedure 'volledige order niet ontvangen'. 

Volg de volgende stappen voor een snelle afhandeling van dit proces:

  1. Ga naar de webshop (www.mijntinteling.nl) en log in;
  2. Er verschijnt een pop-up in het scherm;
  3. Klik op 'retour melden';
  4. Klik op reden 'volledige order niet ontvangen' of '1 artikel niet ontvangen'. 

Ik heb mijn geschenk beschadigd of defect ontvangen, wat nu?

In dit geval kun je foto's van het defect/breuk uploaden in de webshop. Binnen twee werkdagen ontvang je van ons hierover een reactie. Wij sturen je vervolgens een nieuw product toe of de punten worden terug gestort.

Volg de volgende stappen voor een snelle afhandeling van het retourproces:

  1. Ga naar de webshop (www.mijntinteling.nl) en log in;
  2. Er verschijnt een pop-up in het scherm;
  3. Klik op 'Retour Melden';
  4. Klik op de reden 'Defect' en upload de foto('s);
  5. Voeg het retourformulier toe aan de retourzending;
  6. Stuur het artikel volgens de instructies retour met PostNL en bewaar de track en trace code.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?

Je kunt de bestelling tot één uur na plaatsing van de bestelling annuleren/wijzigen. Hiervoor log je in op je webshop via www.mijntinteling.nl, ga je rechtsboven in naar ‘Mijn bestelling’ en klik op 'bestelling annuleren'. Je bestelling is nu geannuleerd.

Mijn bestelling is retour naar het logistiek centrum, wat nu?

Wanneer de bestelling door het distributiecentrum is ontvangen en verwerkt, ontvang je hierover bericht per e-mail en kun je opnieuw een bestelling plaatsen.